09 de setembre 2008

Apunts previs

Han passat 4 anys des del primer viatge a l' Índia, quan vaig aterrar a casa després d'aquells tres mesos tenia clar que, fos quan fos, hi tornaria. I aquí en tinc la mostra!! Aquest cop també ben acompanyada... com deia Mark Twain "he descobert que no hi ha forma més segura de saber si estimes o odies a una persona que viatjant amb ella" jeje (és conya). El dia 2 d'agost un bitllet súper econòmic va il·luminar la pantalla de l'ordinador, dit i fet, "Idò...cap a l'Índia"!! Ja queden menys de dos dies i els nervis van augment, la darrera nit gairebé no he dormit i en Joan diu que a la feina tot són badades!! Tenim coses escampades per tot arreu..haurem de començar a omplir les motxilles. Passaports, visats i papeleo, necesser, tovallola "bayeta", farmaciola, estris varis Mcguiver (cordino, imperdibles..), la victorinox, sandalies, botes i xancletes de dit, sac seda, mosquitera... ah, he trobat algunes coses interessants a internet, entre elles el SHIT BOOX (http://www.thebrowncorporation.com), tot i que crec que no ens caldrà!...bé, aquí ho deixo que vaig a preparar la roba!!
Carme

1 comentari:

RoSer ha dit...

Com a primera usuaria d'aquest bloc i despres de ser convidada honorifica per tallar la cinta inaugural... estic tan emocionada que no em queden paraules per dir res mes! jejeje
Que tingueu molt bonvviatge,disfrutau molt i sobre tot...no us porteu gens be!
un beso molt fort des de sa roqueta!